تفاوت nmax155 با nvx155 چیست ؟

تفاوت nvx 155 با nmax155
5/5 - (1 امتیاز)

اگر یاماها موتورسیکلت بسازد باید بفروشد.. همینطور یاماها NVX و یاماها Nmax! این دو برادر با وجود اینکه در بازار کارکرده هستند طرفداران خاص خود را دارند. بیایید ببینیم بهترین و ارزش خرید برای سال 2022 کدام است!

 

تفاوت nvx 155 با nmax155

 

1. قدرت

برای NVX، آن را با یک موتور 155 سی سی تزریق سوخت، با فناوری Blue Core و VVA، با 14.7 اسب بخار و 13.8 نیوتن متر گشتاور عرضه می کند. Nmax نیز از همان قدرت استفاده می کند، اما از نظر گشتاور یک مزیت کمی دارد که به 14.4 نیوتن متر گشتاور می رسد.

2. ایمنی

هر دو مدل از سیستم ABS به عنوان یک ویژگی استاندارد برای قطع برق استفاده می کنند. تنها تفاوت این است که NVX از ترمزهای درام روی لاستیک عقب استفاده می کند در حالی که Nmax از ترمزهای دیسکی استفاده می کند. اگر می خواهید بگویید چه کسی در امان است و چه کسی می تواند بیشتر از همه انتظار داشته باشد، Nmax به وضوح برنده است!

NVX با یک سیستم بدون کلید عرضه می شود که برای ما بسیار به قیمت آن می ارزد، فقط کمی زمان می برد تا نحوه باز کردن آن را به خاطر بسپارید زیرا برای ادمین، وقتی می خواهید صندلی، مخزن را باز کنید و راه اندازی کنید بسیار پیچیده است. موتور..

 

مقایسه nvx 155با nmax155

 

 

3. طراحی

عناوینی مانند این بسیار ذهنی هستند زیرا قضاوت با چشمان شماست. برای ادمین، NVX اسپرت تر و آیرودینامیک تر به نظر می رسد زیرا گوشه های تیز زیادی وجود دارد و پشت آن پهن و بلند به نظر می رسد! برای Nmax، او واقعا بهترین اسکوتر به نظر می رسد. ارزش زیبایی شناختی خود را کاملاً نشان نمی دهد، زیرا وقتی از جلو دیده می شود، بسیار خشن است اما به نظر می رسد که در پشت گود می زند.

4. عملی بودن

هر دو دارای فضای ذخیره سازی کاملاً جادار در زیر صندلی هستند. NVX فضایی دارد که در حالی که Nmax داخل است داخل و پایین می‌رود و به جلو می‌چرخد! Seat NVX از مواد خشن استفاده می کند در حالی که Nmax صاف است. اگر برای بازار کارکرده باشد، ممکن است صاحب اصلی آن را تغییر داده باشد.

علاوه بر این، Nmax دارای یک مخزن بنزین بزرگ 6.6 لیتری است. بسیار کاربردی و مناسب برای سواری در شهر یا رفت و آمد به محل کار. NVX یک مخزن 4.8 لیتری دارد که برای ما کمی کوچک است. و مانند کپکای! برای کسانی که بعد از چراغ راهنمایی گیر کرده اند، باید با جدیت روغن را پر کنند، جواب این است!

NVX همچنین با میله دستگیره همراه نیست که برای ما حیف است! با این حال، Nmax دارای یک میله چنگ زدن بسیار دوستانه است!

 

 

5. سوار شوید

Nmax یک سواری آرام و مطمئن را ارائه می دهد. تا زمانی که به سرعت 90 کیلومتر بر ساعت نرسیده باشید هیچ لرزشی احساس نمی شود. ادمین جرات رانندگی بیش از 120 کیلومتر در ج را ندارد زیرا من در مورد لاستیک های 13 اینچی خیلی مطمئن نیستم. اما نه برای NVX! با وجود از دست دادن از نظر گشتاور، NVX همچنان در هنگام سوار شدن احساس قدرتمندی و تهاجمی می کند! NVX در گوشه ها، موشک زدن در بزرگراه یا سواری معمولی همچنان ثابت است.

 

نتیجه

کدام یک ارزش آن را دارد؟ این به علاقه هر فرد بستگی دارد. اگر دوست دارید به سفرهای دور و برگشت بروید یا یک اسکوتر ارزان قیمت 150 سی سی می خواهید، توصیه می کنیم Nmax را انتخاب کنید. با این حال، اگر طراحی اسپرت و مدرن را دوست دارید، به قیمت آن اهمیتی نمی دهید و فقط می خواهید از یک کاپکای به یک ماشین خودکار تبدیل شوید، NVX بهترین پاسخ برای شما است!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *